libreria .so

Cristian Gutierrez crgutier en dcc.uchile.cl
Dom Nov 21 16:07:56 CLST 2004

Hoy en la tarde, Eduardo Quiroz Salinas dijo:

> No si igual era un poco excesivo. [...]

Entonces no se usa ese producto, y punto.

--
Cristian Gutierrez			http://www.dcc.uchile.cl/~crgutier
crgutier[@]dcc.uchile.cl                        Jabber:crgutier en jabber.org

How many developers does it take to change a light bulb?
      The light bulb works fine on the system in my office . . .