[Valpolinux] Acerca de la Flisol en la Unab

Eduardo Diaz e.diazgodoy at gmail.com
Tue Mar 27 09:32:51 CLST 2012

Mi humilde opinión, cuando se hacen reuniones uno queda en cosas recuerdo
bien que desde la primera reunión 2012 de Valpolinux se quedaron en cosas,
ademas en la ultima reunión también se reafirmaron las mismas cosas dichas
y lo vuelvo a recalcar http://lathama.net/FLISoL_2012, parece que nadie lee
o no pesca, en la reunión pasada se quedo en lo siguiente y seria bueno
nose respetar eso.

un extracto de lo que sale ahí por si no pescan nuevamente la pagina

ToDo

   - *To register Flisol Viña/Valpo*, Delia
Ibacache<https://plus.google.com/u/0/110246116153944192251/about>
   - *To get confirmation letter/e-mail about the UNAB offer*, with
   details!, Samuel
Pizarro<https://plus.google.com/u/0/111752660771703874836/about>
   - *Promotion*, we need to make flyers/poster and to "propagate" those,
   TBD
   - *Is there a topic for the talks?*, Delia
Ibacache<https://plus.google.com/u/0/110246116153944192251/about> to
   confirm
   - *Sponsors*, talk with Manuel Salas about it Carlos Sepulveda
(Casep)<https://plus.google.com/u/0/106905438407198243261/about>,
   anything else? we need more sponsors.
   - *Infrastructure*, what infrastructure will be provided by UNAB? Samuel
   Pizarro <https://plus.google.com/u/0/111752660771703874836/about> to
   confirm
   - *Invitations*, Who should we invite? Open for discussion
   - *Party!*, Are we going to organise some party for "after flisol"?, for
   whom?
   - *Lunch*, Is UNAB providing some lunches? Samuel
Pizarro<https://plus.google.com/u/0/111752660771703874836/about> to
   confirm
   - *Cleaning team*, do we need a "cleaning team", "The Wolf"? UNAB? Samuel
   Pizarro <https://plus.google.com/u/0/111752660771703874836/about>?
   - *To contact the media*, Who has the contacts with the media?
   - *Gifts!*, Are we going to give away (any/some/many) gifts? Are we
   going to produce/use t-shrits?

saludos