Re: extraño error apache/CGI de debian "Access denied due to security policy violation"

Cristian Rojas R. crrojas en gmail.com
Vie Ene 7 18:35:38 CLST 2011

La documentación no está al día con el software? que raro :-P
Del man ls en fedora:

       SELinux options:

       --lcontext
              Display security context.   Enable -l. Lines  will  probably  be
              too wide for most displays.

       -Z, --context
              Display  security context so it fits on most displays.  Displays
              only mode, user, group, security context and file name.

       --scontext
              Display only security context and file name.

Aunque si no es selinux no se me ocurre qué otra cosa puede ser. ¿Qué
dice el log del servidor web?

Atte.
CR

--
Cristian Rojas R. <crrojas en gmail.com>