Configuraci?n de paquete xserver-xfree86

Iván Castro M.- netbyte en gmail.com
Sab Ene 29 20:01:16 CLST 2005

dpkg-reconfigure xserver-xfree86
dpkg-reconfigure xserver-xorg

pero ojo, en la seccion monitor, sale uno que es 1280*1024 en 60, ese
elige, y luego, seleccionas de resoluc. 1024*768 y 800*600.

ahi deberia verse como la gente

--
Iván Castro M.-
+56 (9) 407 60 04

*Disclaimer:*
This message (including any attachments) contains confidential
information intended for a specific individual and purpose, and is
protected by law. If you are not the intended recipient, you should
message, or the taking of any action based on it, is strictly
prohibited.