Re: traductor inglés-español en linea de coman dos

david dvdebian en gmail.com
Vie Feb 18 12:55:41 CLST 2005

On Fri, 18 Feb 2005 12:18:54 -0300, Francisco Collao Garate
<pcollaog en lcampino.cl> wrote:

Me autocito

> [...]

En la web de wordtrans, pone lo siguiente

>From version 1.1pre10 there are some important changes in the
packages. The most important: wordtrans-console does not exist
anymore.

Esto fue lo que me confundió ;), pero por lo visto sigue funcionando
desde una consola.

But don't worry! A console application still exists. Now qwordtrans is
both a graphical application and a console application (update: from
version 1.1pre11 kwordtrans can act as a command line application as
well).