el XP lo tiene y no lo pillo en linux - no se piquen jaja

Cristian Gutierrez crgutier en dcc.uchile.cl
Sab Dic 18 12:00:20 CLST 2004

Hoy en la ma~nana, Linus Casassa dijo:

Echale una mirada a
<http://esco.mine.nu/category/code/fast-user-switching-applet/>, quizas
te sirva.

--
Cristian Gutierrez			http://www.dcc.uchile.cl/~crgutier
crgutier[@]dcc.uchile.cl                        Jabber:crgutier en jabber.org

The nice thing about standards is that there are so many of them to
choose from.                              --Andrew S. Tanenbaum