script ssh

Carlos "casep" Sepulveda casep en fedoraproject.org
Mie Ene 29 18:12:24 CLST 2014

Qué buscas?
Suena como monitoreo ssh.
Algo así, tal vez?
http://www.nagios.com/solutions/ssh-monitoring

--
"Never, never, in nothing great or small, large or petty, never give
in except to convictions of honour and good sense. Never yield to