Aplicación que sirva para almacenar Consultas de BD SQL o, Scripts en general

Francisco Arevalo farevalod en gmail.com
Jue Ene 26 12:28:09 CLST 2012

¿Has revisado los Gists de Github?

https://gist.github.com/

"Gist is a simple way to share snippets and pastes with others. All
gists are git repositories, so they are automatically versioned,
forkable and usable as a git repository."

Versionables, privados/públicos, colaborativos, y se almacenan en tu
GitHub... No podría ser mejor!

Saludos,