alguien de la lista tiene coneccion VTR ?

Iván Castro M.- netbyte en gmail.com
Jue Sep 8 14:31:52 CLT 2005

...Más allá de que se use, lo mejor, es ethernet en linux...

¿y que pueden decir acerca de "Lentel Guil?" es fácil en linux?
como se hace ahi?

--
Iván Castro M. - www.debianchile.cl
+56 (9) 407 60 04

*Disclaimer:*
This message (including any attachments) contains confidential
information intended for a specific individual and purpose, and is
protected by law. If you are not the intended recipient, you should
message, or the taking of any action based on it, is strictly
prohibited.