Montar unidad fat32

Iván Castro M.- netbyte en gmail.com
Mar Oct 11 18:59:43 CLST 2005

más que insolencias...

donde dice umask=022, reeemplazalo por gid=(grupo de usuarios), y
agrega a los usuarios que quieran que lean esa particion dentro del
grupo (grupo de usuarios)

ejemplo: gid=debianchile

miembros de debianchile:

usuario1
usuario2
usuario3...

--
Iván Castro M. - www.debianchile.cl
+56 (9) 407 60 04

*Disclaimer:*
This message (including any attachments) contains confidential
information intended for a specific individual and purpose, and is
protected by law. If you are not the intended recipient, you should
message, or the taking of any action based on it, is strictly
prohibited.