pyGestor en Debian [Era: Novedades en Debian]

Iván Castro M.- netbyte en gmail.com
Mar Mar 15 14:48:23 CLT 2005

Holas, me podrias decir exactamente como ha de ser BIEN instalado
pygestor en debian ??

por mas que lo he intentado, ha sido un 0 a la izquierda....
gracias

--
Iván Castro M.-
+56 (9) 407 60 04

*Disclaimer:*
This message (including any attachments) contains confidential
information intended for a specific individual and purpose, and is
protected by law. If you are not the intended recipient, you should
message, or the taking of any action based on it, is strictly
prohibited.