Hola Ayudita para tener control de ancho de banda

Iván Castro M.- netbyte en gmail.com
Jue Jun 30 18:04:01 CLT 2005

Más que nada, tambien tengo una interrogante al respecto...
 ...sumarle a esto, el uiso restringido por horarios...
 es decir, y a modo de ejemplo, que una ip determinada pueda navegar entre
"tal y tal hora..." (cy combinarlo con dhcpd?)
 0:)

--
Iván Castro M.-
+56 (9) 407 60 04

*Disclaimer:*
This message (including any attachments) contains confidential information
intended for a specific individual and purpose, and is protected by law. If
you are not the intended recipient, you should delete this message. Any
disclosure, copying, or distribution of this message, or the taking of any
action based on it, is strictly prohibited.