Los misterios de bind9

Iván Castro M.- netbyte en gmail.com
Lun Ago 22 23:45:07 CLT 2005

Ahora que estamos con bind, les queria preguntyar
¿como puedo hacer para que mi servidor de bind envíe respuestas
autoritativas respecto a los dominios que se encuentran en el servidor ???
 Gracias.

--
Iván Castro M. - www.debianchile.cl <http://www.debianchile.cl>
+56 (9) 407 60 04

*Disclaimer:*
This message (including any attachments) contains confidential information
intended for a specific individual and purpose, and is protected by law. If
you are not the intended recipient, you should delete this message. Any
disclosure, copying, or distribution of this message, or the taking of any
action based on it, is strictly prohibited.