Paquete extraviado :S

Nicolas Troncoso Carrere ntroncos en inf.utfsm.cl
Lun Mayo 3 11:45:40 CLT 2004

On Sunday 02 May 2004 13:41, Jens Hardings wrote:
> [...]

[...]

> Package itcl has no available version, but exists in the database.
> This typically means that the package was mentioned in a dependency and
> never uploaded, has been obsoleted or is not available with the contents
> of sources.list
> However the following packages replace it:
>   tk tcl
> E: Package itcl has no installation candidate

La idea cruzo mi cabeza. Supongo que tendre que usar lo que recomienda Fedora
y esperar a que no estalle en mi cara. Si sucede eso les digo.

gracias ;)

--
Nicolas Troncoso Carrere		User #272312 counter.li.org
I hate mutt.